zoeken Nieuwsbrief
      Linkedin    Twitter   
  
vaknieuws
 

Marketing en sales werken vaak onvoldoende samen

20 augustus 2009 - Marketing en sales horen twee helften van hetzelfde geheel te zijn. Vaak opereren zij echter zonder veel feedback, zoals lang getrouwde stellen die elkaar weinig meer te vertellen hebben. Uit het rapport `Closing the gap: the sales and marketing alignment imperative` van de Amerikaanse CMO Council blijkt dat meer dan de helft van de ondervraagde bedrijven geen formeel systeem of proces kent dat marketing en sales op elkaar afstemt en stroomlijnt.
Bron: Profnews
 
 Doorsturen   Reageer
 

 
reacties
 
Er zijn nog geen reacties.

REAGEREN

Naam:
Emailadres:
URL: (niet verplicht) http:// 
 
Reactie/Opmerking:
Ik wil bericht per e-mail ontvangen als er meer reacties op dit artikel verschijnen.
 
Als extra controle, om er zeker van te zijn dat dit een handmatige reactie is, typ onderstaande code over in het tekstveld ernaast. Is het niet te lezen? Klik hier om de code te wijzigen.
Human Design op de werkvloer voor teameffectiviteit en bedrijfsgroei
reacties
Top tien arbeidsmarktontwikkelingen 2022 (1) 
‘Ben jij een workaholic?’ (1) 
Een op de vier bedrijven niet bezig met klimaat en duurzaamheid (3) 
Eén op zeven Nederlanders staat niet achter aanbod van hun organisatie  (1) 
Drie manieren om te reageren op onterechte kritiek (1) 
Een cyber-survivalgids voor managers: hoe ga je om met cyberaanvallen?  (1) 
Mind your data (1) 
top10